twitter




Assalmualaikum w.b.t

Hari ni rasa macam mengantuk sngt...
dari pagi sampai ke malam ni asyik nak tidur je keje aku...
Ehehehe skrg aku di pejabat.. (curik2 tidur) boleh kan?? kikiki
Baru abes mesyuarat dan selesai solat... tnggu isyak jap..
Tadi aku sempat citcat ngan kakak comel aku.. kak siti..
haa untuk pengetahuan korang kak siti ni super super senior aku kt kolej..
tak pernah jumpa pon, tp bila bekerja dalam bidang mcm aku ni, mana2 pergi pon mst jmp punya.

okok Jangan crite panjang kasi org sakit kepala, aku teruskan dengan perbualan aku dengan kak siti ni.. walaupun baru kenal tp dah rupa mcm kakak kandung pulak rasanya.. kata-kata perangsang sngt memberi aku kekuatan dalam meneruskan perjalanan sebagai seorang yang lahir dalam bidang penyiaran ni.. ye la, mana tak nyer kan, kakak siti ni dah 7 tahun bertahan dlam bidang ni takkn la aku yg baru setahun jagung dah nak give up kan, kan (okok tutup mata tanda malu) =D

Kak siti ni terlalu baik dengan aku sehinggakan kami yang tidak pernah berborak dan tidak pernah mengenali antara satu sama lain sebelum ni dan sekarang dah jadi mcm kakak dan adik pulak.. Alhamdulillah, Terima kasih Allah kerana menganugerahkan aku seorang sahabat seperti kak siti ni.


ni lah kak siti yang aku maksudkan (siti rohani deejay IKIM)
COMEL kan dia (jeles aku) kikiki =p


tadi sebelum kami sttle ber -citcat kakak siti ada tinggalkan pantun untuk aku.. khas utk aku tau (muka bangga tak terkata - yela mmg la tak terkata sbb tgh menaip,menulis, nak kata apa kan)

pantun nyer mcm ni :

"Arus deras laut bentan, mati menteri ditikam paduka, kalau asal permata intan,jatuh di gelap cahaya jua"

Dan ni kata-kata terakhir dia utk aku citcat hari ni :

“ingat apapun orang buat kat kita, ingat kata-kata ni – tak luak dek puji, tak mati dek keji, kalo org tindas,aniaya,mengata kita, tak jadi kusdis pun kat kita” wahahahaha terkena? Hahaha padan muka.. okok selamat malam =)

3 comments:

  1. ha'aaa..comel :P

  1. Siti & Pian, segmen dia orang ni kadang2 topik perbualan rase mengarut, contoh "nama panggilan lain untuk mat-mat rempit"
    tapi segemn hari Jumaat paling best, ustaz undangan Syed Norhisham & Sheikh Nuruddin paling best!

  1. wan : =) hihi


    Gen4 : ala suka tak suka tu hak masing-masing.. semua manusia tak sempurna. =)

Post a Comment