twitter


with Fatul

Assalamualaikum w.b.t

Orang lain semua sebuk pasal BERSIH 3.0 tapi aku larik pg Ipoh,Perak hihihi.. cover event #TWTUPIpoh di PORT lagi bagus
(tak gitu che kiah - sambil mengangguk)

Aku cover story untuk Program GEN21 (Remaja)

Seronok pulak aku dapat turun padang sertai Remaja, dari buat kerja-kerja bodoh, baik buat kerja yang memberi sedikit sebanyak pengetahuan (Muka bangga minta penampar *_^)

Dan hari ni juga aku dpt tau, kawan satu tempat kerja di belasah puak-puak BERSIH ( ok no comment) Takziah diucapkan pada saudara Azri..

Malas amik pot pasal BERSIH 3.0 ni sbb makin hari dunia makin kejam dibuatnya. Hanya mampu berdoa "Semoga Allah s.w.t memberi petunjuk kepada mereka semua.
petikan ni diambil dari page sahabat aku "kebenaran pasti menang dan kebatilan pasti akan tumbang meskipun pernah berdiri teguh satu ketika dahulu"

Okeh Check It Out.... *_^

0 comments:

Post a Comment