twitter


Assalamualaikum w.b.t
Kepada sahabat saya yang baik hati jangan keliru dengan entri saya.. Senyum dh tentu la tanpa kata-kata mcm lagu tu senyum tak perlu kata apa-apa... Heee sorry merapu jap..
Act sangat gembira (sambil beratur beli burger) masa utk aku packing barang..
Hahh!! Nak kemana? Ok saya akan berangkat meninggalkan malaysia selama seminggu lebih kurang la.. Hurmm boleh tak sahabat bayangkan dalam masa seminggu 5 negara sahabat jelajah? Sure tak tergambar kan? Haaa ni lah yg saya cakap senyum tak terkata.. Senyum? Senyum? Nak kata apa lg? Ok esok aku dh nk fly ke 5 buah negara yang tak pernah aku jejak... London-Paris-Bosnia-Turki-Dubai. Tak terlintas pun dalam kepala saya untuk ke semua negara ni.. Alhamdulillah rezeki.. Dalam borang tulis London n Bosnia jer.. Pg meeting lain pulak di beritahu... Heee ok cun.. Aku tak sabar dh ni... Smg aku sukses bawa balik story documentary lah hendaknya.. Ok chow burger dh siap... :D nnt klo free insyaAllah saya update belog ni..

2 comments:

  1. pergi sana travelling ke outstation? nice one though! =)

  1. outstation... =)

Post a Comment