twitter



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ




Oh Aku kerinduan untuk berkata-kata
Akhirnya aku kembali kepangkuan BLOGSPOT.. Kenapa? sebab blogspot lagi better kottt theee (tutup hidung), mungkin aku dah biasa dengan blogspot ni... maaflah kawan-kawan kerana kehilangan aku untuk seketika.. macam chipsmore kejap ada kejap tada.. (erghh!! Kenapa perlu kaitkan chipsmore?) Aku cuba menjelajah ke dunia rangkaian sosial lain kerana ingin mencuba sesuatu yang baru (poyo jerrr)… tapi apakan daya, bagaikan hidup segan mati tamau je semua rangkaian sosial yang aku sign up... sekali aku sign up lupa passwrd daaa... ni link wordpress aku dulu --à http://nurzaimah.wordpress.com/
 Lama juga aku tidak ber-blog, ok saat ni aku teringin nak jadi bloger setia BLOGSPOT kembali.. dah tamau padam-padam lagi, rupa-rupanya ramai yang mencari aku..(ok!perasan jer)

 Ok lah jumpa lagi ya ^^

0 comments:

Post a Comment