twitter


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Baru menerima panggilan saudari Husna budak intern ofis aku memberi tahu tugasan esok, memandangkan esok aku dah mula bekerja setelah seminggu bercuti... oh sungguh bosan.. baiklah berbalik kepada tajuk diatas, itulah tugasan aku yang perlu aku jalankan tanggungjawab seorang wartawan sebuah televisyen. Sudah pasti ramai yang tertanya-tanya apa kebenda wasatiyaah ini.. haaa wasatiyaah ni bahasa arab tp kalo dimelayukan di alih bahasakan membawa maksud kesederhanaan. Pagi tadi baru aja layan talk show Assalamualaikum di TVAH yang mengupas topik Wasatiyyah ni so sedikit sebanyak aku tahu lah story tu dan lepas ni incik GOOGLE kan ada hehehe. Nak tahu lebih lanjut nantikan sambungan esok setelah aku selesai menjalankan tanggungjawab aku di PWTC.

oh ya sebelum terlupa esok bakal diadakan SHOWCASE AMAL SHUHADA AT TAQWA bertempat di Dataran Kemerdekaan Shah Alam pada jam 8:30 malam. Tujuannya adalah untuk mengumpul dana bagi Madrasah Anak-anak Yatim At Tqwa, Hulu Langat. Jadi ramai-ramailah datang memeriahkan suasana sambil menderma.

ok la berhenti di sini dulu yer nak pergi solat Isya' kejap..

0 comments:

Post a Comment