twitter


GAMBAR DARI INCIK GOOGLE

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Waktu ini sedang bersiap-siap untuk pulang ke kotarayaku tempat yang paling kusut bagi aku.. mana tidaknya setibanya aku di sana sudah pasti kedengaran hon dan asap tebal mengelilingi aku ahhh kusut!!! aku lebih bahagia di kampung bersama kicauan burung, deruan air sungai dan kehidupan yang segar, bunyi lembu dan cengkerit yang menenangkan, tiada kepulan asap dan deringan hon yang menyakitkan....tapi tak apa lah demi mencari rezeki, aku sanggup pulang,pulang ke kotarayaku tercinta Kuala Lumpur... terima kasih mak dan abah serta adik-beradik aku... aku amat merindui kalian. sehingga kita berjumpa lagi.. aku pasti akan merindui gelak tawa senyum dan karenah anda di kampung ini. semoga tuhan melindungi kalian semua terutama mak dan abah. aku akan berangkat dalam lebih kurang sejam dari sekarang dan aku mahu berhenti di sini selamat tinggal Kota Bharu... =(

0 comments:

Post a Comment